Dr hab. Aneta Stosik, prof. AWF
- Występowanie zjawiska koopetycji we wrocławskich usługach rekreacyjno–sportowych
- Wybrane elementy zarządzania kształtujące jakość i konkurencyjność usług w szkołach narciarsko-snowboardowych na terenie Zieleńca i Czarnej Góry
- Oczekiwania wobec motywacji pozapłacowej instruktorów, trenerów i nauczycieli wychowania fizycznego
- Postrzeganie kobiet na stanowiskach menedżerskich w wybranych organizacjach sportowych
- Turystyka motywacyjna jako nowoczesne narzędzie doskonalenia, integracji oraz motywacji pracowników
Prof. dr hab. Gabriel Łasiński
- Mediatyzacja w sporcie na przykładzie piłki nożnej w Polsce
- Marketingowe i finansowe aspekty strategii klubów FC Barcelona i Real Madrid C.F.
- Profil współczesnego kibica piłki siatkowej mężczyzn
- Wartość mediowa a rozpoznawalność sponsorów reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz piłkarskiej Ekstraklasy
- Retoryka polskich komentatorów sportowych na wybranych przykładach
Dr hab. Wojciech Cieśliński, prof. AWF
- Cyfryzacja jako nowoczesny model rozwoju organizacyjnego w sporcie
- Podejście projektowo-procesowe do zarządzania wydarzeniami sportowymi
- Wpływ technologii na poziom motywacji społeczności uprawiającej amatorsko aktywność fizyczną
- Cyfrowe modele organizacji procesów trenowania – perspektywa trenera
- Projektowanie organizacji procesów biznesowych
- Saturacja technologii informatycznych we współczesnych organizacjach sportowych
Dr Tomasz Seweryniak
- Atrakcyjność widowiska sportowego na różnych poziomach rozgrywek w opinii kibiców piłki siatkowej mężczyzn
- Tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacjach sportowych – na przykładzie sportowych gier zespołowych
- Cenność gry w ataku wybranych reprezentantów Polski w piłce siatkowej
- Analiza rozwoju zespołowej dyscypliny sportowej w Polsce na podstawie piłki siatkowej
- Analiza i opis metod motywacyjnych stosowanych przez trenerów Ekstraklasy w piłce siatkowej mężczyzn
Dr Aleksandra Leśniewska
- Wpływ stresu na osiągnięcia w sporcie amatorskim
- Presja w sporcie – źródła, przejawy, konsekwencje
- Identyfikacja zjawiska dyskryminacji płciowej w sporcie
- Wpływ wybranych aspektów psychologicznych na efektywność w walce sportowej
- Wyzwania kobiety lidera w sporcie
- Syndrom wypalenia w sporcie na wybranych przykładach
Dr Gabriel Pawlak
- Systemy motywacyjne w organizacjach sportowych
- Postrzeganie CSR w organizacji sportowej a zainteresowanie wydarzeniami sportowymi na przykładzie klubów piłki nożnej
- Sektorowa Rama Kwalifikacji w Sporcie w kontekście Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji
- Sponsoring sportowy na przykładzie Polskiej Ligi Koszykówki
- Koncepcja Work-Life Balance w obszarze działań sportowca i pracownika firmy
Dr Piotr Głowicki
- Zastosowanie systemu VAR w piłce nożnej – charakterystyka i determinanty wprowadzenia
- Modele i narzędzia oceny efektywności szkoleń – przegląd rozwiązań
- Technologie informacyjne wspomagające organizację i realizację eventów outdoor
- Sponsoring strategiczny w polskiej lidze piłki koszykowej mężczyzn w ramach rozgrywek Energa Basket Ligi
- Analiza oczekiwań klientów, względem widowiska sportowego, na przykładzie klubu PGNiG Superligi Zagłębie Lubin
Dr Wojciech Idzikowski
- Porównanie popularności zawodników wybranych dyscyplin sportowych na podstawie ich profili w mediach społecznościowych
- Budowanie marki osobistej trenerów personalnych w Instagramie
- Strategie marketingowe nowoczesnych klubów fitness w Polsce
- Zastosowanie social media w branży sportowej
- Wykorzystanie Digital Marketing w wybranych organizacjach sportowych
Dr Edyta Pieniacka
- Rola marketingu sportowego w kreowaniu wizerunku sportowca w mediach społecznościowych i jego oddziaływanie na pozyskiwanie sponsora
- Działania marketingowe w social mediach i ich oddziaływanie na kreowaniu wizerunku
- Rola menedżera w organizacji sportowej na przykładzie klubów fitness
- Kreowanie wizerunku wybranych polskich klubów piłkarskich w wirtualnym środowisku
- Upowszechnienie sportu w społeczeństwie i jego znaczenie dla marketingu sportowego w branży fitness
- Działania marketingowe w wybranych organizacjach sportowych