Dla studentów

Dr hab. Aneta Stosik, prof. AWF
  • Występowanie zjawiska koopetycji we wrocławskich usługach rekreacyjno–sportowych
  • Wybrane elementy zarządzania kształtujące jakość i konkurencyjność usług w szkołach narciarsko-snowboardowych na terenie Zieleńca i Czarnej Góry
  • Oczekiwania wobec motywacji pozapłacowej instruktorów, trenerów i nauczycieli wychowania fizycznego
  • Postrzeganie kobiet na stanowiskach menedżerskich w wybranych organizacjach sportowych
  • Turystyka motywacyjna jako nowoczesne narzędzie doskonalenia, integracji oraz motywacji pracowników
Prof. dr hab. Gabriel Łasiński
  • Mediatyzacja w sporcie na przykładzie piłki nożnej w Polsce
  • Marketingowe i finansowe aspekty strategii klubów FC Barcelona i Real Madrid C.F.
  • Profil współczesnego kibica piłki siatkowej mężczyzn
  • Wartość mediowa a rozpoznawalność sponsorów reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz piłkarskiej Ekstraklasy
  • Retoryka polskich komentatorów sportowych na wybranych przykładach
Dr hab. Wojciech Cieśliński, prof. AWF
  • Cyfryzacja jako nowoczesny model rozwoju organizacyjnego w sporcie
  • Podejście projektowo-procesowe do zarządzania wydarzeniami sportowymi
  • Wpływ technologii na poziom motywacji społeczności uprawiającej amatorsko aktywność fizyczną
  • Cyfrowe modele organizacji procesów trenowania – perspektywa trenera
  • Projektowanie organizacji procesów biznesowych
  • Saturacja technologii informatycznych we współczesnych organizacjach sportowych
Dr Tomasz Seweryniak
  • Atrakcyjność widowiska sportowego na różnych poziomach rozgrywek w opinii kibiców piłki siatkowej mężczyzn
  • Tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacjach sportowych – na przykładzie sportowych gier zespołowych
  • Cenność gry w ataku wybranych reprezentantów Polski w piłce siatkowej
  • Analiza rozwoju zespołowej dyscypliny sportowej w Polsce na podstawie piłki siatkowej
  • Analiza i opis metod motywacyjnych stosowanych przez trenerów Ekstraklasy w piłce siatkowej mężczyzn
Dr Aleksandra Leśniewska
  • Wpływ stresu na osiągnięcia w sporcie amatorskim
  • Presja w sporcie – źródła, przejawy, konsekwencje
  • Identyfikacja zjawiska dyskryminacji płciowej w sporcie
  • Wpływ wybranych aspektów psychologicznych na efektywność w walce sportowej
  • Wyzwania kobiety lidera w sporcie
  • Syndrom wypalenia w sporcie na wybranych przykładach
Dr Gabriel Pawlak
  • Systemy motywacyjne w organizacjach sportowych
  • Postrzeganie CSR w organizacji sportowej a zainteresowanie wydarzeniami sportowymi na przykładzie klubów piłki nożnej
  • Sektorowa Rama Kwalifikacji w Sporcie w kontekście Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji
  • Sponsoring sportowy na przykładzie Polskiej Ligi Koszykówki
  • Koncepcja Work-Life Balance w obszarze działań sportowca i pracownika firmy
Dr Piotr Głowicki
  • Zastosowanie systemu VAR w piłce nożnej – charakterystyka i determinanty wprowadzenia
  • Modele i narzędzia oceny efektywności szkoleń – przegląd rozwiązań
  • Technologie informacyjne wspomagające organizację i realizację eventów outdoor
  • Sponsoring strategiczny w polskiej lidze piłki koszykowej mężczyzn w ramach rozgrywek Energa Basket Ligi
  • Analiza oczekiwań klientów, względem widowiska sportowego, na przykładzie klubu PGNiG Superligi Zagłębie Lubin
Dr Wojciech Idzikowski
  • Porównanie popularności zawodników wybranych dyscyplin sportowych na podstawie ich profili w mediach społecznościowych
  • Budowanie marki osobistej trenerów personalnych w Instagramie
  • Strategie marketingowe nowoczesnych klubów fitness w Polsce
  • Zastosowanie social media w branży sportowej
  • Wykorzystanie Digital Marketing w wybranych organizacjach sportowych
Dr Edyta Pieniacka
  • Rola marketingu sportowego w kreowaniu wizerunku sportowca w mediach społecznościowych i jego oddziaływanie na pozyskiwanie sponsora
  • Działania marketingowe w social mediach i ich oddziaływanie na kreowaniu wizerunku
  • Rola menedżera w organizacji sportowej na przykładzie klubów fitness
  • Kreowanie wizerunku wybranych polskich klubów piłkarskich w wirtualnym środowisku
  • Upowszechnienie sportu w społeczeństwie i jego znaczenie dla marketingu sportowego w branży fitness
  • Działania marketingowe w wybranych organizacjach sportowych

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Scroll to Top