Strona główna / Aktualności / Informacje Wydziałowe / Zaproszenie do udziału w badaniu zespołu badaczy Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie

Zaproszenie do udziału w badaniu zespołu badaczy Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie

Jesteś studentką lub studentem kierunku wychowanie fizyczne na naszej uczelni? W imieniu zespołu badaczy Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie zachęcamy Cię do udziału w badaniu ankietowym pn. „Włączanie uczniów z niepełnosprawnością fizyczną do szkolnych zajęć wychowania fizycznego – badanie postaw przyszłych nauczycieli kierunku wychowania fizycznego przy użyciu polskiej wersji kwestionariusza ATIPDPE-R-PL” .

Badanie ma na celu wywarcie wpływu na proces edukacji i kształtowanie postaw przyszłych, a poniekąd także obecnych, nauczycieli wychowania fizycznego. 

Jest ono całkowicie anonimowe i nie wymaga podania żadnych danych osobowych. Kwestionariusz ankiety składa się z 30 pytań, a przewidywany czas jej wypełnienia wynosi ok. 15 minut. Ankieta została opracowana  z dbałością o czas respondenta, dlatego w sytuacji, kiedy poszczególne pytania nie dotyczą respondenta zostanie on przekierowany do kolejnych pytań kwestionariusza (kolejnej strony), z pominięciem pytań nieistotnych w jego przypadku. 

Link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeX5Emn7QKbH7Qqa2jinzNRVdWhcVmLmJPSdeD9x7c1GEYByQ/formResponse

Ankieta będzie aktywna i możliwa do wypełnienia w terminie luty-marzec 2023.

Wszelkie pytania i ew. wątpliwości należy kierować na e-mail: iwona.malinowska-lipien@uj.edu.pl

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Scroll to Top